• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Carrera Calibre 6 COSC (WV511.FC6350) Ur-Snygg! Prisjustering.

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Säljer en Tag Heuer i nästintill nyskick (bedöm skicket via bilderna) till förmån för annan klocka jag hittat. Klockan är köpt i juli och är bara lite över 3 månader gammal och har full garanti tom juli 2018 (2 år). Är en väldigt fin dress/sportklocka som fungerar till de flesta tillfällena. Samma annons finns även på blocket.

Modellnamn: wv5111.fc6350
Diameter: 39 mm
Automatisk urverk - Calibre 6 (ETA 2895-2) COSC certifierad.
Klockan går väldigt bra, på min handled ligger den på cirka minus 1-2 sek per dag (Varierar oftast beroende på vem som bär klockan, så endast fingervisning).
Svart sportläderband med orginalspänne.
Tavla i silver med liten mörkblå sekundvisare,
Solid bakstycke med Heuer graverat
100 meter / 10 atm vattenresistent
Inhandlad juli 2016 så klockan har garanti till juli 2018.
Kvitto, box, handbok, ja det som syns på bilden följer med.

Såld för 16500 (tidigare: 17000) / bud. Listpris i Sverige ligger på cirka 30.000kr men jag köpte den billigare (kvitto finns).
Gör gärna upp affären F2F i Stockholm och betalas via Swish eller dylikt. Kan skicka via postens REK men är lättare F2F.
Byten: Är lite sugen på IWC XV / XVI eller Omega Aqua terra 39mm auto/quartz.

Ingen retur efter köp om inte annat överenskommet.

Tack KS för annonsplatsen!

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
 
Senast ändrad:
Topp