• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Carrera Day-Date

CLT

Rolex
Tag Heuer Carrera Day-Date CV2A10 fullset från 2011 säljes. Uttagen utav mig. Kommer på både länk och ett crocoläder med viklås. Extra länkbitar, hangtags osv. Trycktestad till 100M. Går bra, vid senaste gången jag mätt upp den avvek den +5sek/dygn. Skicket är allmänt bra. Är använd, finns lite smårepor på boett och länk. Inga djupa eller grova märken. Går säkert att få bort med en Cape Cod duk eller liknande.
IMG_2483.jpg
IMG_2484.JPG


Kan tänka mig att byta mot en Omega Speedmaster.

Priset sätter jag till 20000:-,

Klockan och jag finns i Stockholm. F2F är att fördra, men kan skicka. (Postens värde)
Retur ifall köparen är missnöjd, och meddelar detta inom 48h från mottagandet. Klockan skall då skickas tillbaka i exakt samma skick som mottaget, och frakten skall vara densamma. Ingen retur vid F2F.
 
Topp