• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Tag Heuer Carrera Heritage - fullset - prisjustering

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Up for grabs; en stycken Tag Heuer Carrera Heritage WAS2111 - köpt av mig via Campadre förra året.

Fullset med alla boxar, "cert-holder" & stämplat garantikort mm.

Funkar felfritt och sparsamt använd under drygt ett år. I bra skick! Lite hairlines på viklåsspännet & en liten "slitning" på bandet vid spännets infästning. Mörkt blått (upplevs nästan svart) alligator band.
Fin-fin tavla med snyggt guiloche-mönster.
Datum & sekund sub-dial (som ni ser...) ;)
Automatiskt verk Tag Heuer Calibre 6.

Pris: 12 000:- Nu 11 000:- inkl. REK till adress inom Sverige!

Kan visas/överlämnas F2F i Sthlm månd - onsd. V-35 vid besked senast måndag lunch.

Bilder:




 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Snart-åker-jag-till Sthlm-BUMP!

Självklart kan den skickas annorstädes i vårt avlånga land. Normalt sett befinner vi oss i Östergötland för titt/F2F annars.

Kom å kööööööp!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Macrobildsbump... Ta en titt på den fin-fina tavlan. Visst blir ni sugna? ;)
Ärligt talat; det är faktiskt en riktigt, riktigt trevlig klocka! Men jag BEHÖVER en Exp II:a nu!




Sista bump´en - jag lovar... Har några hugg på Blocket, men släpper den hellre här för ett bra pris...
 
Topp