- Pris
- 35.000 SEK
- Returpolicy
- Ingen retur (Om inte annat överenskommits)
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Till försäljning finns nu denna klocka i form av (Tag) Heuer Carrera Re-Edition 1964 Ref. CS3113.
Klockan har funnits i min ägo sedan sommaren 2020 och får nu vandra vidare.
Utöver klockan får du med ytterbox, innerbox (sliten), instruktionsbok, garantibooklet samt ifyllt cert från handlare.
Klockan är av mig använd med jämna mellanrum, varpå tecken av detta återfinns både på boett och glas. Det finns en ding i boetten mellan kl. 9-10 av nämnvärd karaktär (se inringat i rött på bild), men som enligt mig inte stör överhuvudtaget. Klockan ska vara servad 2018 enligt tidigare ägare, men jag har ingen dokumentation som kan påvisa detta. Klockan håller tiden väl och kronografen nollställer som den ska.
Den billigaste CS3113 i Europa på C24 ligger på 41.463kr i skrivande stund och den saknar både handlingar och box.
Modell: Carrera
Referens: CS3113
Årsmodell: 2001
Urverk: Lemania 1873 - Manuellt
Diameter: 36mm utan krona
Bandbredd: 18mm
Boettmaterial: Stål
Glas: Akryl
Krona: Heuer original
Spänne: Heuer original
Band: Ej original, men enligt originalutförande.
Klockan finns i Gävledala-området och kan tas till Stockholm.
Referenser från tidigare affärer finner du här Schobab.
Tveka inte på att ställa frågor om du har några,
Allt gott!
Till försäljning finns nu denna klocka i form av (Tag) Heuer Carrera Re-Edition 1964 Ref. CS3113.
Klockan har funnits i min ägo sedan sommaren 2020 och får nu vandra vidare.
Utöver klockan får du med ytterbox, innerbox (sliten), instruktionsbok, garantibooklet samt ifyllt cert från handlare.
Klockan är av mig använd med jämna mellanrum, varpå tecken av detta återfinns både på boett och glas. Det finns en ding i boetten mellan kl. 9-10 av nämnvärd karaktär (se inringat i rött på bild), men som enligt mig inte stör överhuvudtaget. Klockan ska vara servad 2018 enligt tidigare ägare, men jag har ingen dokumentation som kan påvisa detta. Klockan håller tiden väl och kronografen nollställer som den ska.
Den billigaste CS3113 i Europa på C24 ligger på 41.463kr i skrivande stund och den saknar både handlingar och box.
Modell: Carrera
Referens: CS3113
Årsmodell: 2001
Urverk: Lemania 1873 - Manuellt
Diameter: 36mm utan krona
Bandbredd: 18mm
Boettmaterial: Stål
Glas: Akryl
Krona: Heuer original
Spänne: Heuer original
Band: Ej original, men enligt originalutförande.
Klockan finns i Gävledala-området och kan tas till Stockholm.
Referenser från tidigare affärer finner du här Schobab.
Tveka inte på att ställa frågor om du har några,
Allt gott!
Bilagor
Senast ändrad: