• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Carrera

jodan75

Omega
2-Faktor
Pris
19000
Returpolicy
24h gäller vid skickad klocka om klockans beskrivning visar sig vara fel.
Bilder Skickat
  1. Ja
BFD628AB-A076-42C8-9E28-85685C445445.jpeg
EAD0ED78-F77F-41F1-A8C3-07BF5622C37C.jpeg
4020CEF9-EB0E-45BE-8C83-AFB3EB70A066.jpeg
AB1E46A7-D5E3-4677-8BB2-C4E39A7A0933.jpeg
FD5FE08B-8C94-45BC-BEA2-D06B987F37A4.jpeg

Tag Heuer Carrera

Modellen heter CV2A10.BA0796 och jag köpte klockan ny 2011.

Klockan är servad under 2018 och då byttes krona och packningar ut. Klockan smörjdes upp och man gjorde både utvändig och invändig rengöring samt trycktest efter det. Servicen kostade 7500:- och jag har kvitto kvar som följer med vid köp.

Klockan säljs som "full set" vilket innebär att allt som ingår vid nyköp ingår. Även länkbitar finns kvar så det går att anpassa klockan till alla handleder.

Klockan är i mycket fint skick! Det finns några små små märken på bandhorn men går enligt urmakaren lätt att polera bort. Inga repor på varken glas eller boet. Har använt klockan vid enstaka tillfällen då jag varvat med andra klockor som också vill ha handledstid. En rejäl klocka på 43 mm (krona ej medräknad).

När jag köpte klockan var riktpriset ca 38000:-. Idag har det kommit nya modeller som är snarlika och har samma urverk. Riktpris ca 48000:-

Då jag har sålt klockor tidigare på KS så kan jag lämna referenstråd vid intresse!
Säljer helst till medlemmar på KS.
 
Senast ändrad:
Topp