Horologen
Basic
- Pris
- 14000
- Returpolicy
- Om avtalat
- Bilder Skickat
- Ja
Hej hej, denna som kom i ett byte får nu vandra vidare då den efter några veckor inte känns helt rätt för just mig.
Info:
Tag Heuer Formula 1
WAZ2012.BA0842.
(Svart tavla med vita detaljer)
Full-set i gott skick.
Ifyllt cert och uttagen 2020.
Intressanta byten är främst mer ”vintage” stil på dykare likt Oris 65 eller eventuellt en Oris big crown pointer eller PRO pilot gmt om någon sitter på en sådan
Eller något roligt från Longines skulle inte vara helt fel ex en mastercollection eller heritage chronograf.
Annars kan även andra bronscase klockor vara av intresse, men som alltid bara att skriva och fråga om det är något man har i åtanke för ett byte!
Denna gång ej pengarna från min sida men skulle kunna tänka mig en enklare klocka och mellanskillnad då jag bantar samlingen lite just nu ex något från Seiko
Som alltid tackar för annonsplatsen och för ett trevligt forum, väl mött!
Info:
Tag Heuer Formula 1
WAZ2012.BA0842.
(Svart tavla med vita detaljer)
Full-set i gott skick.
Ifyllt cert och uttagen 2020.
Intressanta byten är främst mer ”vintage” stil på dykare likt Oris 65 eller eventuellt en Oris big crown pointer eller PRO pilot gmt om någon sitter på en sådan
Eller något roligt från Longines skulle inte vara helt fel ex en mastercollection eller heritage chronograf.
Annars kan även andra bronscase klockor vara av intresse, men som alltid bara att skriva och fråga om det är något man har i åtanke för ett byte!
Denna gång ej pengarna från min sida men skulle kunna tänka mig en enklare klocka och mellanskillnad då jag bantar samlingen lite just nu ex något från Seiko
Som alltid tackar för annonsplatsen och för ett trevligt forum, väl mött!
Bilagor
Senast ändrad: