• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tag Heuer formula 1 bu eller bä

Tjena jag har gått och kärat ner mig en Tag Heuer formula 1 WAZ2011.BA0843
tag-heuer-formula-1-automatic-men_s-watch-waz2011.ba0843.jpg
Är det någon här på forumet som äger eller har ägt en sådan och kan ge en recension om den. Är det en bra eller dålig klocka?

Tack på förhand!
Lutt

gillar du den så köp, själv blev jag inte ett dugg imponerad av den, har dock inte ägt nån men klämt på den ett otal gånger

Tack!
Ja jag tycker den sitter bra på mig plus att jag gillar designen. Dock värdelös på den mekaniska biten om det var något att ha, en bara ett snyggt skal (i mina ögon).

Jag har personligen väldigt svårt för den men gillar du den så skaffa en för din egen skull och inte bry dig om vad andra tycker.

Det är inget fel på kvalien hos en Tag, du får något som är bra för det priset så inget att oroa sig för där.

Skall jag vara ärlig så känns den där designmässigt i nivå med Certina som du med automatverk får för under hälften. Nu får man säkert ett bättre utförande i alla detaljer på TH men ändå. Aquaracer klart bättre, WAY2112.BA0928 tycker jag verkar fin.

Alltså ville jag ha en clean klocka så hade jag inte frågat om denna. Gillar att länken är tvåfärgad. Tycker den har en egen karaktär och sticker ut från mängden med alla blanka länkar som finns där ute, men som ändå känns lite blygsam.

Men vi får se om det dyker upp nån till salu. I butik kostar den runt 15k.

Alltså ville jag ha en clean klocka så hade jag inte frågat om denna. Gillar att länken är tvåfärgad. Tycker den har en egen karaktär och sticker ut från mängden med alla blanka länkar som finns där ute, men som ändå känns lite blygsam.

Är din budget 15k?

Hur är byggkvaliten i Formula 1 vs Aquaracer? Ganska stor prisskillnad och som jag förstår det ganska lika (samma?) verk. Är det mycket som skiljer på t.ex. länk, finish etc.

Där har du svaret. Pruta ner den till 11-12 och slå till.

Hur är byggkvaliten i Formula 1 vs Aquaracer? Ganska stor prisskillnad och som jag förstår det ganska lika (samma?) verk. Är det mycket som skiljer på t.ex. länk, finish etc.
Länk och spänne är rassligare på F1 och mig veterligen finns det ingen F1 som har AR coating på glaset. I övrigt tycker jag båda känns som kvalitativa pjäser i handen

Tillbaka
Topp