Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Ok kvalitet, stadigt byggd.. köp i andrahand så får du den säkert till hyfsat pris
Mycket pålitlig och hög kvalitet, inget att vara orolig för där!! KBK!Tack!
Ja jag tycker den sitter bra på mig plus att jag gillar designen. Dock värdelös på den mekaniska biten om det var något att ha, en bara ett snyggt skal (i mina ögon).
Är din budget 15k?Alltså ville jag ha en clean klocka så hade jag inte frågat om denna. Gillar att länken är tvåfärgad. Tycker den har en egen karaktär och sticker ut från mängden med alla blanka länkar som finns där ute, men som ändå känns lite blygsam.
Men vi får se om det dyker upp nån till salu. I butik kostar den runt 15k.
Snygg klocka, dock har jag svårt för guld. Tycker det sticker ut för mycket. Men visst smaker kommer och går.Jag fick tillexempel den här för under 15k. Dvs kolla på en begagnad Aquaracer istället så får du väldigt mycket bang per buck.
![]()
Det var bara ett exempel på vad du kan få från samma märke och som är en mycket bättre klocka än F1-serien för dom pengarna.Snygg klocka, dock har jag svårt för guld. Tycker det sticker ut för mycket. Men visst smaker kommer och går.
Snygg modell, nöjd?Jag fick tillexempel den här för under 15k. Dvs kolla på en begagnad Aquaracer istället så får du väldigt mycket bang per buck.
![]()
Där har du svaret. Pruta ner den till 11-12 och slå till.Alltså ville jag ha en clean klocka så hade jag inte frågat om denna. Gillar att länken är tvåfärgad. Tycker den har en egen karaktär och sticker ut från mängden med alla blanka länkar som finns där ute, men som ändå känns lite blygsam.
Men vi får se om det dyker upp nån till salu. I butik kostar den runt 15k.
Länk och spänne är rassligare på F1 och mig veterligen finns det ingen F1 som har AR coating på glaset. I övrigt tycker jag båda känns som kvalitativa pjäser i handenHur är byggkvaliten i Formula 1 vs Aquaracer? Ganska stor prisskillnad och som jag förstår det ganska lika (samma?) verk. Är det mycket som skiljer på t.ex. länk, finish etc.
AbsolutSnygg modell, nöjd?
Tack för svaret.Länk och spänne är rassligare på F1 och mig veterligen finns det ingen F1 som har AR coating på glaset. I övrigt tycker jag båda känns som kvalitativa pjäser i handen