• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tag Heuer formula 1 bu eller bä

Jag vet inte vad det är, men det är något med aquaracer som gör att jag inte gillar dom. Kan vara för att den har ett kantigt bezel. Hade den varit mer rund så hade aquan varit mer intressant.

Tjena jag har gått och kärat ner mig en Tag Heuer formula 1 WAZ2011.BA0843
tag-heuer-formula-1-automatic-men_s-watch-waz2011.ba0843.jpg
Är det någon här på forumet som äger eller har ägt en sådan och kan ge en recension om den. Är det en bra eller dålig klocka?

Tack på förhand!
Lutt
Har precis köpt en och håller med dig! Gick in för att kolla på Cartier men gick ut med denna. Sitter fint på handleden och är en fröjd för ögat, får se om man behåller eller ej.

Har du hittat nån än?
9D450BD1-4C8F-4BBE-B51F-A2C9B70BD3C8.jpeg

Har precis köpt en och håller med dig! Gick in för att kolla på Cartier men gick ut med denna. Sitter fint på handleden och är en fröjd för ögat, får se om man behåller eller ej.

Har du hittat nån än?
Sen de bytte boett kan ingen säga att den är ful, den är riktigt bra! Men inte så mycket av den klassiska F1:an kvar... :)
TagF1Yellowb.jpg

Har du hittat nån än?
Oj sent svar här. Nej det har jag inte. Ligger lite lågt med klockköp just nu, men en sådan måste bara in i samlingen. Ser bra ut!

Tillbaka
Topp