Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis det jag faktiskt beundrar haha..Jag vet inte vad det är, men det är något med aquaracer som gör att jag inte gillar dom. Kan vara för att den har ett kantigt bezel. Hade den varit mer rund så hade aquan varit mer intressant.
Hehe men jag gillar att alla tycker olika, finns ett sådant enormt utbud på klockor idag. Finns en klocka för alla.Precis det jag faktiskt beundrar haha..
Helt rätt! I bet you willHehe men jag gillar att alla tycker olika, finns ett sådant enormt utbud på klockor idag. Finns en klocka för alla.
Vem vet, en dag kanske jag fattar tycke för räsern.![]()
Har precis köpt en och håller med dig! Gick in för att kolla på Cartier men gick ut med denna. Sitter fint på handleden och är en fröjd för ögat, får se om man behåller eller ej.
Sen de bytte boett kan ingen säga att den är ful, den är riktigt bra! Men inte så mycket av den klassiska F1:an kvar...Har precis köpt en och håller med dig! Gick in för att kolla på Cartier men gick ut med denna. Sitter fint på handleden och är en fröjd för ögat, får se om man behåller eller ej.
Har du hittat nån än?
![]()
Oj sent svar här. Nej det har jag inte. Ligger lite lågt med klockköp just nu, men en sådan måste bara in i samlingen. Ser bra ut!Har precis köpt en och håller med dig! Gick in för att kolla på Cartier men gick ut med denna. Sitter fint på handleden och är en fröjd för ögat, får se om man behåller eller ej.
Har du hittat nån än?
![]()
Oj sent svar här. Nej det har jag inte. Ligger lite lågt med klockköp just nu, men en sådan måste bara in i samlingen. Ser bra ut!