- Pris
- 40000
- Returpolicy
- No return
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Vill göra en intressekoll på min Tag Heuer Monaco. Svart urtavla och svart alligator-armband. Detta är modellen med inhouse-verk vilket gör den i min mening till en speciell modell, bra reserv och otrolig finish.
skyddsplasten är kvar på spännet till original armbandet (alligator).
Har nu även köpt ett racingband i svart läder med nytt originalspänne, båda original. Har kvitto på det. Gör klockan mer vardaglig i mitt tycke.
Det är en drömklocka men jag tror dessvärre jag ska köpa den med blå urtavla.
garantin började ticka 2021 04.
Fullset.
Byten kan vara av intresse men helst en ren affär. Klockan finns i Stockholm och jag vill göra en affär där både jag som säljare och ni som köpare känner er trygg och nöjd.
Om jag får ett bra bud/bytesförslag så säljer/byter jag.
Vill göra en intressekoll på min Tag Heuer Monaco. Svart urtavla och svart alligator-armband. Detta är modellen med inhouse-verk vilket gör den i min mening till en speciell modell, bra reserv och otrolig finish.
skyddsplasten är kvar på spännet till original armbandet (alligator).
Har nu även köpt ett racingband i svart läder med nytt originalspänne, båda original. Har kvitto på det. Gör klockan mer vardaglig i mitt tycke.
Det är en drömklocka men jag tror dessvärre jag ska köpa den med blå urtavla.
garantin började ticka 2021 04.
Fullset.
Byten kan vara av intresse men helst en ren affär. Klockan finns i Stockholm och jag vill göra en affär där både jag som säljare och ni som köpare känner er trygg och nöjd.
Om jag får ett bra bud/bytesförslag så säljer/byter jag.
Bilagor
Senast ändrad: