• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Monza

noeLLY

Cartier
Hej, jag ska börja läsa på urmakarskolan i höst och säljer därför av lite klockor för att kunna unna mig något annat än nudlar :)
Klockan jag säljer är en tag heuer monza som fick en helöversyn/renovering inkl polering i december. Finns papper på det. Kan även lämna verkstaden som referens. Klockan går som en nyservad klocka ska.
Klockan är blank och fin med borstad och blank polering, ca 37-39mm boett. Jag har använt uret som ett lite mer dressat alternativ, alligatorbandet och viklåset(orginal) är i fint skick. Det finns hairlines och små dings på boetten men uret upplevs absolut inte som slitet utan mer mot nyskick.
Jag lämnar full returrätt om klockan inte är till behag. Vill att båda ska vara nöjd Vid intresse skickar jag bilder/filmer på mitt ur. Just nu i skrivande stund har jag bara en bild från calibre11.com min klocka har ett brunt alligator band.
Verk: Calibre 6 med 27 juveler, basverk ETA 2895-2
8000kr 7000kr

MONZNOIRL.jpg


Uppdaterar med bilder*
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    140.9 KB · Visningar: 492
  • image.jpg
    image.jpg
    133.1 KB · Visningar: 496
  • image.jpg
    image.jpg
    126.1 KB · Visningar: 488
  • image.jpg
    image.jpg
    93.7 KB · Visningar: 465
Senast ändrad:
Topp