- Pris
- 4900
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Härmed säljes en styck Tag Heuer Professional 1000, som köptes här på forumet för ett par veckor sedan. Klockan mäter 38mm och är i charmigt använt skick, och tickar på som jag en quartz gör.
Klockan är ej trycktestad och kommer med originallänk + extra bit. Passar just nu en handled om ca 17,5-18cm.
Baksidan är märkt med 980.026B. Förre ägaren misstänkte att den är felmärkt då de brukar vara svarta (borde vara 980.013 lock).
Priset sätter jag till samma som jag själv betalade.
Tar gärna bytesförslag uppåt från min sida. Dvs, jag lägger peng emellan. Inget större än 40mm är av intresse.
Klockan finns i sthlm, och gör gärna F2F affär med medlemmar med goda referenser.
Skickas helst inte, men om så blir fallet, så tar köpare både kostnad och risk
Fler bilder kan givetvis skickas.
Min GG tråd
Väl mött
Klockan är ej trycktestad och kommer med originallänk + extra bit. Passar just nu en handled om ca 17,5-18cm.
Baksidan är märkt med 980.026B. Förre ägaren misstänkte att den är felmärkt då de brukar vara svarta (borde vara 980.013 lock).
Priset sätter jag till samma som jag själv betalade.
Tar gärna bytesförslag uppåt från min sida. Dvs, jag lägger peng emellan. Inget större än 40mm är av intresse.
Klockan finns i sthlm, och gör gärna F2F affär med medlemmar med goda referenser.
Skickas helst inte, men om så blir fallet, så tar köpare både kostnad och risk
Fler bilder kan givetvis skickas.
Min GG tråd
Väl mött
Senast ändrad: