• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Professional 844/5

_robban

Cartier
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Retur inom ett dygn om inte klockan motsvarar beskrivning, köparen betalar då frakt åter.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tag Heuer Professional 844/5 säljs här.
Tavlan och ringen har bleknat till en underbar grå ton som matchar perfekt med varandra. Jag köpte klockan här på forumet i förra året och har efter det låtit serva klockan av en här på forumet lokal urmakare och automatverket tickar alltså på helt utan bekymmer nu. Ej trycktestad. 42mm i diameter 20mm mellan luggarna. Ej signerad krona. Glas helt repfritt. Jag har även skaffat en Seiko länk och satt på och denna passar trott eller ej super bra på klockan och följer bottens form och linjer som om den var gjord för detta ifrån början.

Tidigare annons hittar ni här på forumet https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-professional-844-5-ny-prisbump.74721/

Bilder tagna av mig här idag den 25.02.2018, helt oredigerade, med en iPhone. Bilderna är väldigt tydliga och framhäver repor och saker på tex tavlan som jag faktiskt aldrig sett innan jag såg bilderna här och nu.
Bilder blir ofta sneda och jag vet inte varför... Vrid på din dator/telefon/ipad/fax/telegraf är du snäll för att få till bilden ok hos dig.

Låter bilderna vara en del av beskrivningen, om än på sniskan.

1.png

2.png

IMG_0303.JPG

IMG_0304.JPG

IMG_0305.JPG

IMG_0308.JPG


Pris 5000 inklusive frakt i vadderat kuvert
Crypto valuta så som BTC, LTC, MCO, NEO, ETH, ETC etc etc går utmärkt att betala med.

Önskas REK tillkommer detta. Avhämtning på plats går att ordna om så önskas i Mölndal.

Frågor, tankar eller funderingar, bara skicka PM.

Tack för titten.
//R
 
Topp