• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tag Heuer WAR101A

Juhniel

Breitling
Hej!

Är ute efter en ny klocka och jag tittade lite på dem klassiska Tag Heuer Carrera klockorna när jag stötte på den här modellen:

http://www.uret.se/tag-heuer-svart-titan-p-285564.html

Jag tycker den är hur läcker som helst och sticker ut från dem andra Tag Heuer klockorna. Vad är era tankar omkring denna klockan? Är det jag som har dålig smak eller vad tycker ni? :)
 

Hugii

Audemars
Roligt att de kallar den för damklocka....41mm :)
Th är väl lagom svår att sälja...och en svart TH borde vara ännu svårare. :)

Men gillar du klockan... kör pååå bara :)
 

Juhniel

Breitling
Roligt att de kallar den för damklocka....41mm :)
Th är väl lagom svår att sälja...och en svart TH borde vara ännu svårare. :)

Men gillar du klockan... kör pååå bara :)
Oj, jag såg inte ens att det var en damklocka. Bara antog att det var en klocka för män med tanke på 41mm som du säger. Sant! Men priset var inte så farligt på den. Vet du hur kvalitén är på Tag Heuer klockor jämfört med andra klockor i samma prisklass?
 

Greven

Audemars
Personligen gillar jag Aquaracer bättre. Men gillar du Carreran så är det bara att köra.

Aquaracer nedan har mekaniskt verk och ligger i samma prisklass som den du länkade till.

Lycka till med ditt inköp!

image.jpeg

(WAY2110.BA0928)
 

Hugii

Audemars
Topp