• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer WAT2110

KMS

Rolex
En Tag Heuer Link WAT2110.
Finns lite smårepor här och där (framförallt på länken), inget direkt störande enligt mig.
Lämnade in klockan för provtryck, vilket den klarade enligt bild. Urmakaren sa också att urverket såg bra ut, så den är redo för hösten/vinterns badturer!

Lite bilder:
IMG_8722.JPG

IMG_7635.JPG
IMG_7636.JPG
IMG_7637.JPG
IMG_7638.JPG
IMG_7639.JPG
IMG_7640.JPG
IMG_7641.JPG
IMG_7642.JPG
IMG_7643.JPG
IMG_7644.JPG
IMG_7645.JPG
IMG_7646.JPG

Märk väl att instruktionsboken inte är för Calibre 6... köparen som jag köpte av måste fått fel instruktionsmanual av Beaverbrooks.
Så inte fullset med andra ord, tyvärr.

Fördelen med denna är att länken är helt avtagbar, så man kan köra nato, gummi eller läder om man ogillar länken (som för övrigt är väldigt bekväm och smidig). Länken är anpassad för min 16.5 cm handled, finns 3 länkbitar så borde lösa ut en handled på 17.5 - kanske lite större.

T.ex. Så här:
IMG_7728.JPG

IMG_7730.JPG
IMG_7732.JPG
IMG_7733.JPG

IMG_7736.JPG

Kom gärna med frågor om ni undrar nåt!

Mer info om klockan:
http://www.uret.se/tag-heuer-link-calibre-6-automatic-svart-stal-o40-mm-p-14326.html

Pris 7k ex rek frakt.
Retur enligt överenskommelse!


Tack KS för annonsmöjlighet och ett grymt forum!
 
Senast ändrad:
Topp