Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra avsnitt med en genuint intresserad skådespelare.
What?! Det finns ju hur många bra avsnitt som helst av TW där det inte flashas med rainbow Daytona’s...Första talking watches avsnittet jag gillat. Snubben verkar genuint skön (och inga jäkla rainbow-gold Daytona:s)
Vad jag kan minnas så är det enbart John Mayer del 2 som det visas upp någon Rainbow Daytona. Och då har jag gått igenom allaFörsta talking watches avsnittet jag gillat. Snubben verkar genuint skön (och inga jäkla rainbow-gold Daytona:s)
Minns när han rockade Daytona i Lost
Väldigt bra avsnitt med en genuint intresserad skådespelare.
What?! Det finns ju hur många bra avsnitt som helst av TW där det inte flashas med rainbow Daytona’s...
Haha, det var som fan"Daytona"
![]()
Märkligt det där, Lost som hade en monstruös budget valde att använda en fejk klocka."Daytona"
![]()
Ok, det har du din fulla rätt att tycka men det finns ju mer i TW än bara John Mayer och hans Rainbow Daytona.Jag ogillar de flesta kändisar och jag ogillar bärare av Rainbow-Daytonas oproportionerligt mycket, därför jag minns det![]()
Tror alla Rolex props i filmer är fake om det inte är skådisen egen.Märkligt det där, Lost som hade en monstruös budget valde att använda en fejk klocka.
Ok, det har du din fulla rätt att tycka men det finns ju mer i TW än bara John Mayer och hans Rainbow Daytona.
Två av mina favoritavsnitt är med Moki Martin och Jean-Claude Biver. De är kanske inte ”kändisar” i ordets rätta bemärkelse vilket kanske funkar för dig då och det är väldigt olika men sevärda avsnitt med sjuka klockor och historierna bakom dem.