• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Talking Watches - Daniel Dae Kim

Kanske dags att vi startar en Hodinkee-tråd här på KS? Då har en plats att diskutera alla grymma TW-avsnitt. Även deras podd tycker jag är underhållande och kan rekommenderas om man tycker sånt är kul. Bra site helt enkelt!
...Och detta avsnitt var grymt bra också ja :)

Minns när han rockade Daytona i Lost :)
"Daytona" ;)

LOST_RolexJin_InTranslation.jpg

Jag ogillar de flesta kändisar och jag ogillar bärare av Rainbow-Daytonas oproportionerligt mycket, därför jag minns det :p
Ok, det har du din fulla rätt att tycka men det finns ju mer i TW än bara John Mayer och hans Rainbow Daytona.
Två av mina favoritavsnitt är med Moki Martin och Jean-Claude Biver. De är kanske inte ”kändisar” i ordets rätta bemärkelse vilket kanske funkar för dig då och det är väldigt olika men sevärda avsnitt med sjuka klockor och historierna bakom dem.

Ok, det har du din fulla rätt att tycka men det finns ju mer i TW än bara John Mayer och hans Rainbow Daytona.
Två av mina favoritavsnitt är med Moki Martin och Jean-Claude Biver. De är kanske inte ”kändisar” i ordets rätta bemärkelse vilket kanske funkar för dig då och det är väldigt olika men sevärda avsnitt med sjuka klockor och historierna bakom dem.

Biver avsnittet måste vara topp 3 iaf.

Hade älskat nån kändis som hade haft nått oväntat märke eller modell. Lätt att vara en rebell i klocksammanhang med en Breguet eller liknande.

Mycket bra avsnitt! Även om det ofta är samma klockor som återkommer. Verkar sympatisk och är behaglig att lyssna på.

Tillbaka
Topp