• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tandblekning

Size

Basic
Här får ni gärna dela med er av tips på hur ni blekt tänderna och vilket resultat det givit.

Vilka hemmakurer är bäst/sämst?

Är det värt att riskera tändernas emalj för en lite billigare hemmakur?

Blekning av tänderna är något man går till ett proffs till så det blir rätt. Såg för övrigt att det fanns en väldigt prisvärd värdekupong hos Let's smile på Köp&Sälj : )

Är det värt att riskera tändernas emalj för en lite billigare hemmakur?

Blekning av tänderna är något man går till ett proffs till så det blir rätt. Såg för övrigt att det fanns en väldigt prisvärd värdekupong hos Let's smile på Köp&Sälj : )

Några erfarenheter av Let’s smile?
När de inte ens kunde stava rätt på professionell kändes det inte jätteseriöst. Såg nämligen också annonsen.

Inget jag skulle mixtra med hemma i köket. Det påverkar såklart tänder/emalj (kan ge riktigt härliga ilningar dagarna kring behandlingen) så ta det med din tandläkare istället. Min gjorde formar och gav mig lämplig styrka på blekmedel i lagom mängd. Tror det kostade typ 2000 kr.

Inga erfarenheter från annan än tandläkaren. 40min med skenor varje kväll typ 3 veckor. Jag var nöjd med resultatet vilket var några steg vitare än innan. Så här såg verktygen ut.
IMG_20190116_211817415.jpg

Såg lite översiktligt att min värdecheck som finns på K&S diskuterades och jag tänkte passa på och uttala mig om detta.
Jag hade två behandlingar planerade, men efter första gången fick jag mer än tillfredsställande resultat och bestämde mig för att sälja värdechecken.

Smärtan var nästintill obefintlig för min del, han påtalade om att det varier från person till person. Jag verkar ha ett ganska tjockt emalj vilket leder till färre ilningar.

Killen som utför tjänsten på Vasagatan var verkligen pedagogisk, välutbildad och skön som person att prata med. Under hela processens gång, förklarar han allt han gör och varför. Nu har jag inte orkat bumpa tråden med värdechecken på ett tag då jag tänker att jag kommer inom 2 år förmodligen behöva göra det en gång till då missfärgningar sker, så det kan lika gärna skräpa ett tag tills man kommer till skott med det. Därför har jag varit något likgiltig till försäljningen av värdechecken.

Oavsett vart Ni än går, där man tillhandahåller professionella tjänster inom tandblekning tror jag att man blir väldigt nöjd. Det är inte sån superavancerad teknologi, och det är inte heller nytt. Därför rekommenderar jag tandblekning i generell mening till alla som är något nyfikna. Testa på, det skadar inte att ha fräscha vita tänder!

Tillbaka
Topp