- Pris
- 1500.
- Returpolicy
- Om ej som beskrivet.
- Bilder Skickat
- Ja
Avyttrar två enklare vintage-tanks!
SÅLD! Först ut är en härlig guldpläterad tank i klassisk storlek med tavla och baklock märkt "Big Guns". Enl. säljaren jag köpte den av så har den mest troligt använts som någon form av gåva för kunder till en vapenaffär. Manuellt, Schweiziskt urverk som tickar på bra. Kommer på ett tunt, passande läder. Bruksslitage finns. Önskar2000:- 1500:- (bud välkomnas).
Näst ut är en fin tank i "cintrée"-stuk. Tavlan är djupt mörkblå och har avlånga index. Kurvad, kromad boett som kramar handleden bekvämt. Manuellt verk som tickar på fint. Kommer på ett nästintill oanvänt läderband som tyvärr har ett ganska bråkigt spänne. Bruksslitage finns. Önskar2000:- 1500:- (bud välkomnas).
F2F är möjligt för medlemmar med referenser i centrala Stockholm. Annars så står jag i vanlig ordning för frakt till valfritt utlämningsställe för DHL! Referenser finns här: GG.
Stort tack till KS för annonsplats och världens bästa forum!
SÅLD! Först ut är en härlig guldpläterad tank i klassisk storlek med tavla och baklock märkt "Big Guns". Enl. säljaren jag köpte den av så har den mest troligt använts som någon form av gåva för kunder till en vapenaffär. Manuellt, Schweiziskt urverk som tickar på bra. Kommer på ett tunt, passande läder. Bruksslitage finns. Önskar
Näst ut är en fin tank i "cintrée"-stuk. Tavlan är djupt mörkblå och har avlånga index. Kurvad, kromad boett som kramar handleden bekvämt. Manuellt verk som tickar på fint. Kommer på ett nästintill oanvänt läderband som tyvärr har ett ganska bråkigt spänne. Bruksslitage finns. Önskar
F2F är möjligt för medlemmar med referenser i centrala Stockholm. Annars så står jag i vanlig ordning för frakt till valfritt utlämningsställe för DHL! Referenser finns här: GG.
Stort tack till KS för annonsplats och världens bästa forum!
Senast ändrad: