• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tantal

Peter K

Panerai
2-Faktor
Köpt en Formex. Funkade perfekt, och klockan är jag helt nöjd med dessutom.
Snabb och enkel kommunikation.

GOODGUY!!!
 

Tantal

Omega
2-Faktor
Har tillåtelse av S.L. TTT att använda honom som Ref. Tack S.L.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
 
Good guy. Tålmodig. Snabb. Informativ. Har köpt klocka av honom för 9 500 kr. Skickades samma dag som betalningen genomfördes och kom fram kl 10:00 nästa dag!
 

e4k4

Breitling
Köpt av Tantal, mycket smidig affär. Snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderas!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Köpte en Certina av denna herren. Ruskigt snabb frakt och han gav ett otroligt bra erbjudande på priset. Given Goodguy!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt ett Omega armband, mycket smidig och snabb kommunikation. Bandet har iofs inte landat än men jag dristar mig till att ge betyget 100% Goodguy i alla fall :)
 

Alexis O.

Breitling
Har köpt några klockor av tantal och kan säga att denna kille är inte 100% utan 100000% bra! Kanon frakt, snabba leveranser !


Skickas från min iPad via Tapatalk
 

billo

Cartier
Köpte en klocka. Klockan skickades rek. Bra och snabb kommunikation via PM och en mycket smidig affär.

Klockan var exakt, som den beskrevs i annonsen.
Den var bra inpackad, så de var ingen risk för skador

Goodguy alla dagar
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt av Tantal.

Supertrevlig och genomärlig, GOODGUY till 100%! Om det skulle behövas ställer jag mer än gärna upp som referens till denne kanonkille!
 

corbendallasx

Friends of KS
Precis hämtat en Citizendykare hos den här trevlige herrn.
Klockan var precis som beskrivet, inga konstigheter. Bara att handla :) Svar på frågor kom snabbt på PM.
Som en annan vis herre skrivit så ska inte affärer bara handla om varor och pengar, det ska vara trevligt också och det passar bra in på den här affären.

Nu ska jag njuta av min nya sommarklocka :D
 
Topp