• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk iPad problem

Chuck

Patek
2-Faktor
Helt plötsligt har jag en ny vy där alla trådar hänger kvar till vänster. Hur ändrar man tillbaka till gamla vyn?

Gamla vyn
u7yby6yq.jpg
(får det bara med stående iPad)

Nya vyn
azezurur.jpg

Skitjobbig
 

Sond

Patek
Ständigt dessa önskningar om förbud... KS är kanske världens bäst konstruerade forum, men på iPhone/iPad så fungerar Tapatalk ännu bättre.

Ett exempel. När jag använder KS i Safari på iPhone/iPad så hamnar inte jag på rätt post om jag klickar på en notis. För att förtydliga: Jag får en notis om att någon gillat ett av mina inlägg(typ det här inlägget), när jag då klickar på den notisen så kommer jag sällan till just mitt inlägg. Jag får alltså sitta och scrolla upp och ned för att hitta mitt inlägg. Med TapaTalk så hamnar jag alltid blixtsnabbt på mitt/rätt inlägg.
 

SSL

Audemars
Ett exempel. När jag använder KS i Safari på iPhone/iPad så hamnar inte jag på rätt post om jag klickar på en notis. För att förtydliga: Jag får en notis om att någon gillat ett av mina inlägg(typ det här inlägget), när jag då klickar på den notisen så kommer jag sällan till just mitt inlägg. Jag får alltså sitta och scrolla upp och ned för att hitta mitt inlägg. Med TapaTalk så hamnar jag alltid blixtsnabbt på mitt/rätt inlägg.

Också tänkt på det. Har vi en bugg mitt i bland oss? daviden
 
Topp