• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk-problem?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Har fixat hela dagen med klocksnack.se, bytt webbhotell, flyttat domäner, ändrat DNS:er och allt möjligt.

Just DNS-ändradet skapar fortfarande lite ringar på det förut oroliga vattnet, därav kan det blir problem i runt 1-2 timmar till med t.ex. Tapatalk (som jag också f ö fått konfigurera om till nya domänen).

Testa att logga ut, ta bort Klocksnack från favoriter, leta sedan upp igen och logga in.

Det kan som sagt ta en liten stund till innan allt hoppar igång.
Efter det så sitter vi äntligen i lite lä, och kan fokusera på klockor igen (eller, jag kan det).


Jag ber om ursäkt för allt strul som varit, har verkligen gjort vad jag kan för att förminska det. Svårt när det inte ligger i mina händer att åtgärda bara.
Vi är inte längre kvar hos Binero. Där vi är nu är enbart en mellanlandning, men vi pausar här lite. Vid nästa byte ska det helst inte ens märkas. Så som när jag en tidig morgon bytte från Loopia till Binero, enbart de riktigt morgonpigga som la märke till att något ens hänt. :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen anledning att be om ursäkt! Du ska ha en eloge för jobbet!!
 
Topp