• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk

C

Crowolf

Guest
Vet att många här liksom jag kör med tapatalk för att konstant vara uppkopplad på KS. Men jag har ett par problem; Vet någon var man hittar inställningarna så man kan ladda upp bilder från telefonens/paddans bildarkiv?
Sen har jag också märkt att tapa inte laddar upp nya svar etc från trådarna. Måste logga ut och sen in för att se nytt material. Skit är det.

Simma lugnt och God Fortsättning

/Poppe
 

m_s

Patek
2-Faktor
Installerad Tapatalk själv häromdagen, du väljer mitten-ikonen (scenery ikon) för att komma åt bildbiblioteket!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fungerar utmärkt här med alla funktioner...
Du lägger in bilder genom att peta på andra ikonen från vänster:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357066191.344578.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357066191.344578.jpg
    57.2 KB · Visningar: 306
C

Crowolf

Guest
Då säger den; You can enable access to your library through your privacy settings.........och det är detta jag inte hittar.

/Pope
 
C

Crowolf

Guest
Åååååååhh........så fort jag skickade förra grejen så insåg jag att jag får åka och köpa mig en dummerjöns-strut som jag ska limma fast på huvet, ta en bild och sen lägga upp den på en alldeles egen dummerjöns-tråd........ Det är mina egna jävla inställningar i iFåån och Padda den frågar om, inte i Tapa. OK! I ett patetiskt försök att rädda ansiktet så gäller ju ändå fråga 2;
-Va faan uppgraderar skiten inte trådarna för? Va, VA, (((VAAA)))?

/Pope
 

max

Dancing Queen
På fråga 2 så uppdateras sidorna först om du scrollar längst upp i tråden och sen drar neråt med fingret... Eller trycker på uppdatera-knappen ;)
Uppdatera trådlistan gör du likadant, scrolla längst upp och dra neråt så uppdateras listan.
 
C

Crowolf

Guest
(.....var fan är 'sudda-tråden-knappen' nånstans?.....)

Hmm, tack Max


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp