• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk

P-A

Sir Spamalot
Varför vill min tapatalk inte lyfta vissa trådar under fliken deltagit eller vad den heter.
För även om jag vet att någon svarat så ligger den kvar låååååångt ner....
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Varför vill min tapatalk inte lyfta vissa trådar under fliken deltagit eller vad den heter.
För även om jag vet att någon svarat så ligger den kvar låååååångt ner....
Den sorterar väl på tid då någon senast skrev i tråden?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ok. Det låter som ett Tapatalk-fel.
Här på sidan uppdateras allting rätt med tiden.

Tanken är att framåt fasa ut Tapatalk, jag kommer inte plocka bort funktion för Tapatalk ...men jag ska göra sidan så pass bra att man inte kommer vilja använda Tapatalk längre. :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha! Den ÄR redan så bra! Jag har aldrig använt det där tappattalk eller vad det nu heter. Har funkat på PC, Blackberry, iPhone och Padda ändå :)
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Om jag kollar i 'Participated' så finns inga trådar som jag skapade eller deltog i innan sista flytten. Inget problem för mig egentligen, bara ett konstaterande.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Om jag kollar i 'Participated' så finns inga trådar som jag skapade eller deltog i innan sista flytten. Inget problem för mig egentligen, bara ett konstaterande.
Testa att logga ut/logga in igen i Tapatalk. Om inte det fungerar, ta bort appen och installera på nytt igen. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tog bort Tapa och nu finns inte ens denna tråden med i Participated?! Sak samma, inget forumrelaterat och inget värt att lägga tid på.
Det har jag svårt för att tro.
Vår forumplattform är samma som Tapatalk kör på sin egen sida dessutom...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Har ett gäng trådar där, men vet inte riktigt hur den sorterar.
Ska testa om det blir samma problem i Tapatalk 1.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ni använder värsta avancerade funktionerna i Tapatalk... o_O
Jag älskar notiserna här direkt på forumet, och då pushnotifieringarna i Tapatalk på de trådar som jag valt att bevaka, privata meddelande osv. :)
 

Camo00

Patek
Samma "problem" för mig sen flytten: Deltagit-fliken funkade perfekt innan; en timeline fast bara de trådar där jag skrivit. Sen flytten är den helt huller om buller... :)
Dock inget problem egentligen...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Samma "problem" för mig sen flytten: Deltagit-fliken funkade perfekt innan; en timeline fast bara de trådar där jag skrivit. Sen flytten är den helt huller om buller... :)
Dock inget problem egentligen...
Det löser sig säkert, Tapatalk-gänget är trevliga och hjälpsamma. :)
 

_jonte

Patek
Tapatalk är ju helt grymt, fortsätt gärna stödja det daviden. Alla andra forum kör man via Tapatalk, vore konstigt att köra KS annorlunda. Enda jag saknar är Notiser. (Tapatalk Android)
 
  • Like
Reactions: _z_
Topp