• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Jonaz

Rolex
Dagens sittning, jag kommer aldrig bli klar. Nån mer som har samma känsla?

9anu6e8e.jpg



iPhone | Tapatalk
 

Jens

Greedo
Sitter i samma båt...
Påbörjade min rygg i april och har väl 2/3 kvar. Då min tatuerare är i Sydamerika o inte kommer tillbaka förrän i maj nästa år så sitter jag här och försöker lägga undan lite pengar. Dock svårt när man har dyra intressen i övrigt.
Tatueringar är sjukt beroendeframkallande...





J
 

Jonaz

Rolex
Precis så är det Jonaz, det tar aldrig slut :) Inte för att jag har, eller är på väg att göra, en sleeve. Men ändå! Tid för nästa sittning bokad till februari.


Har hållt på med båda armarna i perioder de senaste 12åren. Ryggen är jag väl hyfsat klar med. Nu lutar det åt att nittotals-tribalerna skall lasras bort och fyllas med mer japanskt. ;)


iPhone | Tapatalk
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Som Jens sa!! Micke och gänget är grymt duktiga :)
Hur lätt som helst att bolla idéer med och väldigt engagerad i mina önskemål, har varit 110% nöjd hittills :)

Om jag sätter mig i stolen i framtiden så är det nog bara Micke som kommer få täcka min kropp med bläck.

Schyssta gaddningar btw!

Va fan det är ju min gamla tatuerare.. Har han något hår kvar på huvudet?

Senast jag träffade honom så hade han det, men han kör väl snaggat nu för tiden, så det är väl en tolkningsfråga..
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Det var ännu mer rock'n roll när han vägde >120kg och hade hästsvans! Fast då var jag rätt liten iofs. Så kan diffa några kilo!
 

Karlsson

Panerai
Har tatuerat mig en del hos Alex, tror han också sitter i Hornstull på HoP nu för tiden! Jävligt bra kille men nästa 4 sittningar är bokade hos Zaki på Old Number 5 i sumpan, han är snäppet vassare än de flesta!
 
Topp