• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad TECHNÉ Sparrowhawk II (bytes gärna mot Turtle)

webdiddy

Omega
Pris
1499
Returpolicy
24h om beskrivningen inte stämmer överens
Bilder Skickat
  1. Ja
Edit: Nu även bytes mot lite vad som helst, G-shock, dykare, pilot mm, dressare och vintage är ej av intresse. (minst 42mm) i fint skick. Skicka PM med förslag. Bytes också gärna mot en Seiko Turtle.

En recension på klockan hittar du här. https://www.mcbroom.biz/PMWF/Techne-Sparrowhawk-II-review.htm

Försäljningsvärde: 1499kr
Bytesvärde: 2500kr

Nu sänkt till smärtgränsen!

I stort sätt helt ny!
Säljer eller byter den då den helt enkelt är lite för liten på min handled för min smak.
Där av har den kanske burits 5 gånger av mig.
Modellen är lite ovanlig då den inte tillverkas längre och jag inte kunnat hitta nån återförsäljare som har den på lager.

Då jag tyckte att lumen var lite för dålig på den har jag skickat iväg den för att få den professionellt "om-lumad" med c3 lume.
Självklar blev den trycktestat i samband med detta.

Kommer med sitt original band, låda osv samt ett snyggt oliv färgat zulu band.
Kan skickas med valfri frakt som köparen står för, eller hämtas f2f mitt i centrum i Göteborg.

Info:
Case: 316L Surgical Stainless Steel
Movement: Seiko VK63 Meca-Quartz Chronograph
Dial: Black w/ Off-White indexes
Lens: Mineral w/ AR coating
Case Back: Screwdown
Strap: Khaki Canvas
Water Res.: 100m
Dimensions: 41.5mm
Thickness: 11.7mm
Lug Width: 20mm
Crown: 7mm screwdown (signed)


001.jpg


002.jpg


20180923_112436.jpg


003.jpg
 
Senast ändrad:
Topp