• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Technos SkyDiver 200 m vintagedykare med grym patina!

Weberg

Guld
Pris
2500
Returpolicy
Ja, om min beskrivning anses uppåt väggarna fel!
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpte denna stenhårda vintagedykare på forumet för nåt halvår sedan och jag älskar den verkligen, men jag har knappt använt den sedan dess och nu måste det dock rensas i klocklådan! Objektet är alltså en Technos Sky Diver med den välkända boetten som användes (och fortfarande används) av flertalet märken. Ligger grymt skönt runt armen trots lite större modell!

Klockan fick nya packningar och nytt glas hösten 2017, men är ej trycktestad. För att få klockan tät vid kronan byttes den ut helt och hållet mot en likadan, den gamla (och märkta) Technos-kronan följer med om du vill. Originalurverket ETA/ESA 9362 sitter fortfarande i alla funktioner sköter sig 100 %. Känns stabil både i uppdrag och datumskifte. Skicket är överlag bra, absolut ingen trashad klocka. Riktigt härlig patina på tavlan! Mäter ca 41 x 47mm (exkl. krona).

Spårbar frakt ingår i priset, värde 110 kr. Kommer på ett helsvart premiumnato extra långt (riktigt coolt kombo) eller ett stylish racingläder med snabbkoppling. Valet är ditt!

IMG_20180513_203425.jpg
IMG_20180513_194504.jpg
IMG_20180515_231906.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp