• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Technos vintagedykare *prisbump* SÅLD

johnliden

Omega
Hej,

Tänkte kolla intresset för denna trevliga, ovanliga, nyservade Technos Skydiver på 42mm. I klockan sitter ett automatiskt ETA-verk, Inte helt säker på från vilket år klockan är, men det är troligen nån gång mellan 79 fram till senast 85. Riktigt trevligt patinerade, målade index. Kan inte direkt påstå att det är speciellt mycket kräm kvar i lysmassan längre. Skiftar datum klockrent prick 12. Går riktigt bra. Knappt någon avvikelse alls mätt över ca en vecka. Trycktest gjordes av tidigare ägaren förra året, tror att jag har kvitto kvar på detta, men är inte helt säker.



Fick tillbaka klockan från service 20/3-13, med ett års gatanti, där den blivit insmord och ruckad samt fått nya packningar. Jag kan givetvis mejla över bild på kvittot om så önskas.

Klockan kommer på en solid oysterlänk med Technosspänne (dock lite tveksamt om det är rätt ändbitar, men dom sitter helt ok, se bilder) samt nato, brunt läder eller meshband.







Jag trivs riktigt bra med klockan, men tänkte iaf (med risk för att jag ångrar mig :) ) kolla om det finns intresse för klockan då nyköp hägrar.



prisidé 3200kr NU 2700kr

Jag har både sålt och köpt en del både här och på TTT.

Mejlar givetvis över fler bilder vid önskemål.

Vi finns i sthlm för f2f, men jag kan givetvis skicka.

Tack för titten!

Mvh/John
 
Topp