• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ted

Gringubben

Cartier
Köpte en dinka tedca. Snabb och smidig kommunikation utan krusiduller. Levererade även klockan till dörren. En GG som jag hoppas få göra fler affärer med
 
  • Like
Reactions: ted

emilraf

Breitling
Changed F2F my Explorer 2 for Panerai from Tedca. Everything went really easily and watch was as described. Good guy!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: ted

Watchpeak

Omega
Köpte en Bratte :cool: av tedca genom f2f i Stockholm. Klockan motsvarande förväntningarna. Sjukt trevlig och smidig affär! 100% Goodguy!!
 
  • Like
Reactions: ted

Muhi

Breitling
2-Faktor
Jag bytte min PAM111 mot en Submariner och lade pengar mellan. Allt gick smidigt till och jag fick 2 veckor på mig att kolla att allt var ok med klockan. Trevlig och enkel att ha att göra med. 100% goodguy:)
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en klocka F2F till @tedca, vi träffades efter en trevlig diskussion via telefon och redan då fick jag ett mycket gott intryck av honom. @tedca bestämde sig snabbt efter att ha sett bilder på klockan med tillbehör samt efter att ha verifierat några detaljer med kunniga personer här på KS som kan mycket mer om aktuell referens än vad jag kan. @tedca är en mycket trevlig klocksamlare och jag kan starkt rekommendera honom som köpare då han har ett seriöst klockintresse och en god blick för detaljer :) En 100% Good Guy :)
 
  • Like
Reactions: ted

Doozer

Breitling
Köpte en Tudur Big Block F2F av @tedca. Otroligt smidig och trevlig affär :)
Han tog sig tid att gå igenom historiken av klockan, samt visade alla funktioner. Hade även en kort pratstund om vårat gemensamma klockintresse. Skulle mer än gärna göra flera affärer. 100% good guy.
 
  • Like
Reactions: ted

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Sålt en klocka per distans till tedca. Allt gick lika smidigt som när vi gjorde en f2f-affär för några år sedan!
 
  • Like
Reactions: ted
God eftermiddag,
Jag har sålt en fantastisk SD-126600 till @tedca . En riktig GG!
Stöd genom hela processen, otroligt öppen och ärlig.
Kändes trygg från start till mål/P
 
  • Like
Reactions: ted

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Sålt ett finare ur till @ted
💯 procent från start till mål.
Seriöst och trevlig, hoppas vi får möjlighet att göra fler affärer👍🏻
 
  • Like
Reactions: ted

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en SS av trevlige Ted, min andra affär med @ted och den var precis lika bra som den första. Inga som helst konstigheter utan raka rör och bra kommunikation 😁. Klar GG 🤓
 
Topp