Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom skulle aldrig börjat använda sportstål, orimligt dyrt material!Då kostade stål vad stål bör kosta.![]()
Och får se den här tråden sådär 40 år senare och bli påmind om detHalvkul om man valde mellan en Bulova Accutron och PN Daytona 1971 och tänkte att: ”Äh, vad fan. Det skiljer bara 25kr. Jag unnar mig en Accutron”![]()
Släng ut en bytesannons och se om du får nappEn GMT Master är alltså ca 2 Certina kronografer, jag måste då bara köpa en till sen byta åt mig en.
Är väl bättre att jämföra med daytona då det är typ samma verk?En GMT Master är alltså ca 2 Certina kronografer, jag måste då bara köpa en till sen byta åt mig en.
Valjoux 72 va?Är väl bättre att jämföra med daytona då det är typ samma verk?
Finns nog bättre saker man hade kunnat investera i på en sån lång periodTack för rolig kuriosa! Hade man vetat prisutvecklingen på Rolex 1971 hade köpt på sig ett par klockor av varje modell och låtit dem vila i bankfacket. Alldeles lagom till den dag man går i pension![]()
Säkert men ändå rätt låg insats i förhållande till avkastningFinns nog bättre saker man hade kunnat investera i på en sån lång period![]()
Är väl bättre att jämföra med daytona då det är typ samma verk?
Nja, Rolex var inte lika eftertraktat när det var billigare. Mao hade du förmodligen inte velat ha dem lika mycket då.Jag har sagt det förr och jag säger det igen: jag är född i fel tid.
Nja, Rolex var inte lika eftertraktat när det var billigare. Mao hade du förmodligen inte velat ha dem lika mycket då.
Då har du fel.![]()
![]()
I beg to differ Mr.Sir!