• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Teppas79

sirjane

Trabantföraren
2-Faktor
Köpte en Tag av herrn. Fick hem klockan snabbt och den var i ett bättre skick än vad han hade förklarat. Gör gärna affär med teppas igen! GG till 100%
 

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Köpte en Citizen av @Teppas79 och allt gick precis så smidigt som man önskar. Klockan kom fram väl paketerat och precis som beskriven.
Det här hade varit gott nog men klockan var inte riktigt vad jag hade föreställt mig såsom det kan bli ibland när man klickar hem saker. Då erbjöd sig TS, utan att jag varken frågat eller ens tänkt tanken, att ta tillbaka klockan. Sicken kille.
Så ni förstår kanske att det här är en GG i min bok alla dagar i veckan.
 

Beo

Patek
Köpte en bezel av Teppas79,supersnabb leverans och mycket trevlig konversation så gärna igen och en 100% gg!:)
 

tjoffe

Omega
Köpte en gammal rysk klocka av Teppas. Jättesnabb leverans och en trevlig prick! 100% goodguy. Da!
 
Topp