• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TeQu

TeQu

Omega
Hejsan, här kan ni kommentera och berätta om era erfarenheter i köp och sälj tråden med mig varit :) uppskattar verkligen om ni tar er tid att skriva en liten rad!

Med vänlig hälsning, TeQu
 

Piloten

Breitling
Har hjälpt en kompis att komma i kontakt med @TeQu för att köpa hans fina Omega Seamaster AT.

Affären gick mycket smidigt med snabba svar och en klocka i lika gott skick som utlovat. Mötet över en kopp kaffe och klocksnack på espressohouse var riktigt trevligt. Kan tillägga min kompis är supernöjd med klockan!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag har sålt en Rolex i 75k klassen på distans till denna supertrevliga herre! Allt gick mycket smidigt och jag skulle utan tvekan både köpa och sälja till honom igen.

Som sagt, en mycket trevlig KSare som jag kan rekommendera!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Sålt en Rolex Jubilee till en av de bästa på Klocksnack! Allt gick som vanligt mycket smidigt och jag gör mer än gärna fler affärer med @TeQu!
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpt två klockor av Tequ. Föredömligt paketerat och skick enligt beskrivning. Rekommenderas!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Köpt en klocka i det dyrare segmentet av @TeQu. Utan tvekan en av de trevligaste och mest seriösa här på KS, en riktig goodguy som jag gärna skulle göra fler affärer med. Tack!
 

Androl

Omega
Sålt Rolex till TeQu, fick snabb betalning och en väldigt enkel affär.

Köper eller säljer gärna igen GG! :)
 

Barricello

Audemars
Köpt Sub av mr @TeQu på distans. Mycket smidigt och trevligt på alla sätt. Fullt förtroende för herrn! Will do biz again. 5 av 5 möjliga index. 🥳👍
 
E

EltonBelton

Guest
Sålt en Omega till @TeQu . Bra dialog från start till mål. Gjorde affär på distans. Bara positiv upplevelse. Gör gärna affärer igen och kan rekommendera varmt.😀
 

Socker

Cartier
2-Faktor
Sålde en Omega Seamaster till @TeQu

Snabb betalning och bra kommunikation hela vägen! Båda nöjda och definitivt en snubbe att göra flera affärer med. 👍🏻👍🏻
 
Topp