• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tesla Model 3 Performance (2022)

alex_c

Basic
2-Faktor
Pris
685000
Returpolicy
Nej men vi går självklart igenom allt noggrant inför affär.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Vore kul att testa något nytt. Säljer min Model 3.

Model 3 Performance
Årsmodell 2022
Utplockad februari 2022

Blå lack
Uppgraderad autopilot (ej FSD)
Svart klädsel

Denna konfiguration kostar i nuläget 815 570kr inkl destinations- och dokumentavgift.

Sommardäck på Uberturbine som kört denna sommar.
Vinterdäck på AM fälgar som kört ca 2 månader totalt (vinterhjul kostade ca 25 000).

Skick och anmärkningar
Bilen har i skrivande stund gått ca 1050 mil (31/10). Den signalerade ett fel relaterat till frunken i våras som hanterades fint av deras serviceteam och löstes utan problem på garanti. Inga problem sedan dess.
Den blev påbackad lätt på en parkering med en lackskada som följd (akter hörn) och detta sköttes fint av både vållande, försäkringsbolag och verkstad (licenserad Tesla-verkstad), är åtgärdat med nya delar och ser alltså ut som ny.
Minimalt nagg på framspoiler.
Minimalt nagg på ena bakfälgen.
Bilen går otroligt bra och är mycket snabb. 0-100 på 3,3 sekunder enligt papper (har ej mätt själv). Rökfria passagerare, inte heller djur har transporterats i bilen. Väldigt fint skick och lågt slitage. Alltid handtvättad med ömma kärleksfulla händer. 🥰

Tankar
Jag är egentligen sjukt nöjd med bilen. Men ni vet hur det fungerar. Man köper en klocka, är nöjd en stund för att sedan börja klicka runt för att hitta dess ersättare. Lite samma gäller bilen.
Jag har fått några priser från handlare men väljer att se om någon här är intresserad först. Sedan går jag vidare till andra kanaler.

I skrivande stund börjar billigaste Model 3 Performance från 2022 på 699k (av vad jag kan hitta). Då har den gått dubbelt så långt och är utan autopilot och standardlack.
Billigaste med autopilot (ej FSD) ligger på samma pris men har gått 3700 mil.
Efterforska gärna själv pris och se om du kan hitta någon med likadan spec till bättre pris. Kanske missar jag något men vad jag kan se är jag lägst med god marginal just nu.

Finns i Stockholm.

Har många och goda referenser från massor av köp på forumet.

Meddela för mer info och bilder.

Bilagor

• 23DD8F94-FDE0-4B9C-A03F-AEB75426285E.jpeg
    23DD8F94-FDE0-4B9C-A03F-AEB75426285E.jpeg
    464.9 KB · Visningar: 29
  • 0E9674CE-56C4-45E4-A411-D0D0DD8511FD.jpeg
    0E9674CE-56C4-45E4-A411-D0D0DD8511FD.jpeg
    361.9 KB · Visningar: 29
Tillbaka
Topp