• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumbugg Textfältet ändras när man ska skriva

Nissenutz

Pandion
2-Faktor
När jag har börjat skriva någonting i textrutan sen åter igen ska peka på rutan så går det ifrån läsbart likt denna skärmdump
Screenshot_20201015_225758_com.android.chrome.jpg

Till att förminska vyn och dessutom ändra scrollen till detta när jag ska skriva

Screenshot_20201015_225816_com.android.chrome.jpg

Vilket blir lätt frustrerande eftersom jag då måste scrolla upp hela tiden för att se vad jag faktiskt skriver i textfältet. Detta på Androidtelefon och Chrome.

Mitt tangentbord trycker upp bilden istället för att bara åka upp framför. (svårt att förklara insåg jag nu)

Jag vet inte riktigt om jag förstår vad du menar men det kanske har att göra med dina egna inställning för skrivbordet eller liknande med tanke på att det ser ut som att den tar upp större delen av displayen? Jag har inga problem med android, Swiftkey och Firefox.

Provade att ändra lite, verkade vara det sista fältet högst upp bland alla mina tangenter som gjorde så att scrollen ballade ur. Och det fältet har jag inte ens tänkt på eller använt mig av.

Får kolla om det fortsätter funka som jag önskar efter att jag tog bort den :)

Tillbaka
Topp