• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Thailand eller Tudor?

sveol

Cartier
Som rubriken säger. Sambon + du till Thailand 2v eller en sprillans ny Pelagos? Vad säger panelen?

Obs. Jag står inte i detta val. Typ. Skall ordna båda. Men om man gjorde det, hur priar ni?

Thailand-2.jpg


Tudor-Pelagos-MT5612-blue-black-9.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
thailand, klockor är förbaskat roligt men jag har alltid haft resor som prioritering före. 2v i thailand låter ju inte fel, inte minst om det sker när höstmörkret kommer :)
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Relevant fråga med enkelt svar. Resa.
Har vid flera tillfällen sålt klockor eller liknande för att finansiera resor.
 

sveol

Cartier
Lite överraskad över svaren, då detta är ett klockforum. Men mycket imponerad över prion ni väljer. Jag tar också resan om jag fick välja. Som någon sa i en annan tråd; "Klockor är lyx, först skall familjen ha sitt". Kloka människor på detta forum :)
 

Jimpa

Panerai
Blir resa före klocka för mig med. Frun älskar resa och jag med givetvis så det viktigaste först. Mexiko i februari bokat och i huvudet är jag redan där.. Fyfan att vänta haha! Och Nästa klocka får bli om 2år i 30års present så vänta verkar vara nått jag får vänja mig vid :) carpe diem osv tills dess
 
Topp