• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Thank God It's Friday!

nifag

Cartier
QUJuXrj.jpg
 

Camo00

Patek
Kör en annan bjässe idag. Jag har uppenbart en hangup på stora klockor. Hade bestämt mig för att köpa en 42mm Explorer som nästa klocka. Har dock de senaste dagarna börjat kolla efter en nyare 16710 eller tom 16750. Men igår kväll/natt var jag någon sekund ifrån att ge Mr Hook ett bud på hans Breitling Blacksteel.. Den är 48 fakking mm..!! Kan nån hjälpa mig..
image.jpg

Den Du har idag är ju 48mm på höjden, och den funkar ju..!! :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kör en annan bjässe idag. Jag har uppenbart en hangup på stora klockor. Hade bestämt mig för att köpa en 42mm Explorer som nästa klocka. Har dock de senaste dagarna börjat kolla efter en nyare 16710 eller tom 16750. Men igår kväll/natt var jag någon sekund ifrån att ge Mr Hook ett bud på hans Breitling Blacksteel.. Den är 48 fakking mm..!! Kan nån hjälpa mig.

Fast du klarar ju bära upp stora klockor med :) Har också en förkärlek till större ur (gillar mindre med iof) men med mina spaghettihandleder fungerar det sådär ibland... :D
 
Topp