• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Ambush by Smith & Bradley

chris.f

Cartier
2-Faktor
Vilka kommer investera?

Swiss movement, PVD, GMT, Kompass, Kronograf, Alarm och 39 månaders batteritid.

Capture.JPG


Länk till film
<iframe width="480" height="360" src="https://www.kickstarter.com/project...og-watch-by-smith-and-bradl/widget/video.html" frameborder="0" scrolling="no"> </iframe>

Länk till kickstarter
https://www.kickstarter.com/projects/267350314/the-ambush-digital-analog-watch-by-smith-and-bradl/
 

meo_swe

Audemars
Åh herregud. Vilken video! Det där kan ha vart den sämstar "militära" reklamen jag sett på mycket, mycket länge....
 

Mr Chance

Kalmar
Haha, superrolig video. Helt oavsiktligt förstås!

Fick bilden av Stig-Helmer som frihetskämpe i huvudet, den sekvensen där han drömmer sig bort och en röst, likt den i klockvideon, säger "too bad, he was a nice guy but the figth for freedom must continue".

Så svaret på TS fråga är: nej, jag kommer inte investera...
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Utöver dålig slogan och en ännu sämre film så ger den mig lite ss utc skydiver vibbar. Men då köper jag nog hellre en SS än att backa detta..
 

bearyouden

Omega
2-Faktor
Hade kännts mer "riktig" om man valt streck istället för grader på kompassringen. Tyvärr lite för mycket Luminox "Specops" för min smak.
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Målgrupp Amerikaner som gillar att leka krig på sin fritid.

Känns lite som en rip-off på breitling aerospace.
 

F-L-P

Panerai
Herregud vilken pinsam video. Vilken är den huvudsakliga målgruppen? Tolvåringar eller survivalistknäppisar? Klockan i sig var väl ball, men så fort något marknadsförs tillsammans med vapen är det omöjligt att tycka om.


Alla i Texas. Inte fördomar, fakta. Det var antingen den typen eller day dates som gällde på kontoret där jag jobbade. måste ju matcha sin Ford F150 med.
 
Topp