• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The best of Fantomen - BCF

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

Philippe Stern

Guest
Hello Fuckers!

Gött slut, KS:are. I morgon kommer jag att skänka 2 kr till Barncancerfonden för varje "Gilla" jag får på detta inlägg i år.

Skriv gärna också vilket som var mitt bästa inlägg eller citat i år. 2 kr på inlägg till BCF.

Må så väl!

image.png


PS. Jag kommer vara lika trevlig som vanligt 2016
 
Senast redigerad av en moderator:

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Men alltså? Hur kan någon vilja leva sitt liv så mycket genom ett klockforum på nätet? Hur ser det i så fall ut i övrigt? Jag är medveten om att du på något outgrundligt vis föds av inlägg just som detta. Men jag undrar ändå? Är det ett enkelt sätt att få uppmärksamhet? Att vara någon, oavsett vem det är? Är det den här du vill vara och bli?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Mycket generöst må jag säga! Tummen upp för det :) Din videon var ju outstanding! Går det att tagga samtliga medlemmar att gilla Herr Fantomens trådstart, och skriva något, så kommer vi få en rejäl slant till BCF :) Jag börjar med att sno Yonsson prenumeranter :)

Likea första inlägget i denna tråd, så skänker "du" 2 kr till BCF, och skriver du vilket du tyckte var Philippe Sterns bästa inlägg 2015, så skänker vår mycket generösa Fantomen ytterligare 2 kr till BCF!

@jabla @StrawberryFields @Bojke @maxmol @Camo00 @SimonML @Icaras @A.Gold @Laurentius @Scaramanga @Nexus @JayJay @P-A @gruby @Jonulf @Emil @Galaxy @Zed @Schmitza @Christoffer @KalleKnuda @Jonaz @theargonaut @Mr.Chang @Compiss @B1884@ Omen @Weberg @Sputniq @hublot @Hebbe @Sullstrom @Chrisse @TheSnowEater @HeliDive @Cyklisten @_jonte @Enherre @Carlton @Bodén @Anti-Chris@Dykarsjuk @Kson @paradis @Bauuer @Credde @Denke @Jacob @garfield @Päronkapitalist @Rockenfeller @Bender @John R @Skuggkastare @Khaleesi @mrMyagi @MBx @Frele @Billierudeboy @tim.stockholm @toftich @frere @meo_swe @limbotimbo @4cie @Palenkovich @MaxEngstrom @Björklund

@luddviig @san @Jonte73 @Ernesto @Niclas @Zackarias Dullfiere @Maro @daviden @jonas_w @jakob.dala @Micke Ni @80s @Jonas.76 @Minuteman @eriksson850 @Teknikfreak @Sandkvist @Randel @egbert @Razamanaz @Båtkocken @Huntsman @snoozarn @Fido1 @Erik1 @MrRipley @Ariste @Karatekid @jhellstrom @WBergdahl @Floduttern @Holmqvist @Sjuhundra @JaTack @orre @watchwelder @jhellstrom @WBergdahl @Floduttern @Holmqvist @Sjuhundra @JaTack @orre @watchwelder @mattande @Grafton @Tictac @larmar @MrPlow @Granger9050 @Guillbert @Korwax @Jonas_ @Geparden @Pistol_Pete @TicTack @FC St. Pauli @hannes1988 @jhallb @Magnus Andersson @cab @Bulten @Hugii @JAkesson @Elfort @Limpas @Mrsheepshooter

@Mforce @V @chris.f @marconimotet @jonasoscar @Auto Ola @Myndigheten @Bulten @par401 @Stomatologen @AdamST @Leif @Jensab @Damoon @Marquise @Skitunge @Hampus93 @Gummo @Savagear114 @mruhr @christian-h @Kejsaren @Dixie @Chuck @Onelund @ollkli @Snigel @Simpatico @_robban @Matts @MariaE @Portofino @mega @Anders W @Andersml @Choppe @MalmöKlockarn @Magnlar @Julian Rex @DrSbaitso @VCalmen @Philippe Stern @Pojken från Götet @wotan @Aros @Rajding @Ponlarsson @Bozz @Smulan @Donkii @Jostein Øyre @Divemaster @Patrik L. @closetplayer @Tomas Eriksson @paradis @Tarkovski @Cryssarn @Kettil @WatchIT @Chrisse @Lillen @Mattias_L @Daniel Mathisen @Nicbex @Aquaracer2 @Whitevalley @MaziK @Fixoflex @Equilibrium @bjrn @johannes11 @Rookie @Folke08 @adress @Mattias Hedlin @Moffan @hemingway1999

@Tärnan @niclasnice @Cristian @Moorflax @Dr Puh @joca
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
För ett gott syftet. Gott nytt år!

Tillsammans gör vi skillnad. För er som vill, bli gärna månadsgivare. En hundring i månaden märks knappt i de flesta plånböcker men gör mycket för de som behöver. Firar idag nyår med en 9-åring som har permission från sjukhuset men tyvärr måste tillbaka innan tolvslaget. Men, att få möjlighet till den vård vi har här är fantastiskt. Låt fler barn få den möjligheten. God fortsättning till er alla!
 
P

Philippe Stern

Guest
Men alltså? Hur kan någon vilja leva sitt liv så mycket genom ett klockforum på nätet? Hur ser det i så fall ut i övrigt? Jag är medveten om att du på något outgrundligt vis föds av inlägg just som detta. Men jag undrar ändå? Är det ett enkelt sätt att få uppmärksamhet? Att vara någon, oavsett vem det är? Är det den här du vill vara och bli?
Jag fattar inte din kritik? Utveckla gärna.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag fattar inte din kritik? Utveckla gärna.

Jag tycker att du är tragisk och att dina inlägg är märkliga. En blandning av ömsom självömkan ömsom storhetsvansinne.

Dock är BCF en bra organisation, och alla insamlingar dit är av godo. Därför hystar jag in en liten slant, och utmanar dig att lägga till en nolla per like. För med 2:- kommer du inte långt.

image.png
 
P

Philippe Stern

Guest
Jag tycker att du är tragisk och att dina inlägg är märkliga. En blandning av ömsom självömkan ömsom storhetsvansinne.

Dock är BCF en bra organisation, och alla insamlingar dit är av godo. Därför hystar jag in en liten slant, och utmanar dig att lägga till en nolla per like. För med 2:- kommer du inte långt.

image.png
Bra där. Fattar fortfarande inte din kritik. Du konkretiserar eller exemplifierar ju inte. Tror du gått på hypen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp