• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad The Citizen A660-H27228 *PRISBUMP*

Pris
11000
Returpolicy
Enl annonstext
Bilder Skickat
  1. Ja
Till salu är en tidig The Citizen. De kännetecknas av att den inte har annan text än just: Citizen, på tavlan. Klockan säljes på en länk som klarar en bred handled (jag har 18cm och har plockat bort några länkbitar). Det medföljer även original inner och ytterbox.

Skick:
Bruksskick med lite repor och dings. Batteriet är bytt hos Rob Engström för ca 6 månader sedan. När jag haft den på armen hela dagen och låtit den vila under natten har den hållit sig inom inom maxavvikelsen på 5 sek/år. Det är fortfarande liv i lysmassan. Har inte trycktestat den, så jag vet inte den är vattentät.

Fakta:
Modell: A660-H27228
Storlek: 38 mm
Urverk: A660 quartz
Tidsavvikelse: +5 sek/år
Glas: Safir
Vattentäthet: 200m
År: 2001-ish
Komplikationer: Evighetskalender & timvisare som kan flyttas stegvis för snabbt byte vid justering av tidszoner utan att minuter eller sekunder påverkas

Pris:
11 000:-, 10 000:-

Klockan finns i Stockholm.

Retur:
Retur 1 dygn om klockan ej är i överensstämmande skick med info/bilder. Vid retur står köparen för kostnad.

sned.JPG

sida.JPG
arm2.JPG
box.JPG
ytterbox.JPG

arm1.JPG
 
Senast ändrad:
Topp