- Pris
- 15000kr
- Returpolicy
- Alla ska vara nöjda
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer nu min Chronomaster, igen med uppdaterad annons, i titan med blå (indigo) Washi-urtavla till förmån för annat, eventuellt bytes.
Klockan går som fröken ur, nästan. A060 HAQ-urverket är specat till +5/-5 sek/år och med en perpetual kalender som sköter sig själv.
Här kan ni läsa mer om klockan:
https://citizen.com.sg/product/aq4091-56m/
Listpris: HK$35,800 ≈ 46,600 SEK
Klockan saknar en länkskruv, vilken för tillfället är ersatt av en av de sex länksskruvar som blev över efter länkkortning. En ny länkskruv är beställd av återförsäljare och dyker upp om 5-10 veckor och skickas till eventuell köpare på min bekostnad. Klockan har en repa på boetten precis ovanför klockan 1, samt några hairlines på polerade ytor. Jag har försökt ta så tydliga bilder jag kan på repan och skicket som helhet.
Klockan är sedan tidigare såld som fullset på forumet, men jag är efter efterforskningar rätt säker på att klocklådan inte är original. Klockan är i alla fall utplockad av AD i Frankrike 2022-12-24 och kommer med undertecknat garantikort. Se sista bild för vad som ingår.
Intressanta byten:
Seiko SLA057/055
Tudor Pelagos
Modernare GS-quartz (minst 39mm). Flera modeller kan vara intressanta, främst sbgn-modellerna.
Pengar hit och dit vid byte tar vi i PM.
Klockan finns i Malmö för F2F, annars går post bra.
Jag har gjort flera affärer innan och här är min gg-tråd: Byrackan
Klockan går som fröken ur, nästan. A060 HAQ-urverket är specat till +5/-5 sek/år och med en perpetual kalender som sköter sig själv.
Här kan ni läsa mer om klockan:
https://citizen.com.sg/product/aq4091-56m/
Listpris: HK$35,800 ≈ 46,600 SEK
Klockan saknar en länkskruv, vilken för tillfället är ersatt av en av de sex länksskruvar som blev över efter länkkortning. En ny länkskruv är beställd av återförsäljare och dyker upp om 5-10 veckor och skickas till eventuell köpare på min bekostnad. Klockan har en repa på boetten precis ovanför klockan 1, samt några hairlines på polerade ytor. Jag har försökt ta så tydliga bilder jag kan på repan och skicket som helhet.
Klockan är sedan tidigare såld som fullset på forumet, men jag är efter efterforskningar rätt säker på att klocklådan inte är original. Klockan är i alla fall utplockad av AD i Frankrike 2022-12-24 och kommer med undertecknat garantikort. Se sista bild för vad som ingår.
Intressanta byten:
Seiko SLA057/055
Tudor Pelagos
Modernare GS-quartz (minst 39mm). Flera modeller kan vara intressanta, främst sbgn-modellerna.
Pengar hit och dit vid byte tar vi i PM.
Klockan finns i Malmö för F2F, annars går post bra.
Jag har gjort flera affärer innan och här är min gg-tråd: Byrackan
Bilagor
-
IMG_1078.jpeg271.9 KB · Visningar: 12
-
IMG_1079.jpeg275.5 KB · Visningar: 9
-
IMG_1080.jpeg274.7 KB · Visningar: 9
-
IMG_1081.jpeg293.6 KB · Visningar: 7
-
IMG_1082.jpeg332.1 KB · Visningar: 11