rope
Basic
- Pris
- 21000
- Returpolicy
- 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en full set limiterad till 250 exemplar The Citizen Chronomaster Eco-Drive "Winter Serenity" från deras Iconic Nature Collection. Inköpt för några månader sedan och är således i nära nyskick (har gjort ett extra hål i lädret) samt har garanti kvar. Jag importerade den ny från Japan för cirka 30k med moms/tull.
Kan tänka mig byta mot liknande HAQ klockor från te.x. GS eller Citizen Chronomaster på 36-37mm. Finns i Stockholm.
Pris:23000kr > 22000kr > 21000kr
Perfekt grab and go allroundklocka där du inte behöver ställa in vare sig tid och datum eller byta batteri vartannat år då den har en precision på +-5 sekunder per år, en evighetskalender samt laddas på sol/ljus.
Case: Super Titanium 38,3mm
Glass: Dual spherical sapphire glass with anti-reflective coating
Dial: Japanese Washi paper dial (Tosa washi Unryu paper)
Bracelet: Crocodile leather with deployant clasp
Specifications: Cal.A060 / Accuracy of ±5 second per year / Eco-Drive running for 1.5 year on full charge / Independently adjustable hour hand / W.R. 10 BAR
Kan tänka mig byta mot liknande HAQ klockor från te.x. GS eller Citizen Chronomaster på 36-37mm. Finns i Stockholm.
Pris:
Perfekt grab and go allroundklocka där du inte behöver ställa in vare sig tid och datum eller byta batteri vartannat år då den har en precision på +-5 sekunder per år, en evighetskalender samt laddas på sol/ljus.
Case: Super Titanium 38,3mm
Glass: Dual spherical sapphire glass with anti-reflective coating
Dial: Japanese Washi paper dial (Tosa washi Unryu paper)
Bracelet: Crocodile leather with deployant clasp
Specifications: Cal.A060 / Accuracy of ±5 second per year / Eco-Drive running for 1.5 year on full charge / Independently adjustable hour hand / W.R. 10 BAR

Senast ändrad: