• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad The Citizen Chronomaster CTQ57-0952, uttagen februari 2017

Borone

Cartier
2-Faktor
The Citizen Chronomaster CTQ57-0952 i superfint skick! Boett och länk i Duratect-behandlad titan för extra reptålighet. Storlek 38mm utan krona. Vit tavla, blånerad sekundvisare, applicerade index med riktigt bra lume. Safirglas med dubbelsidig AR-behandling. Extremt exakt quartz-verk A660 +/- 5 sek per år, evighetskalender och snabbinställning av timvisare.

Pris: 13.500 kr. Box, papper och extralänkar medföljer (klockan är just nu anpassad efter min 17-17,5 cm handled).

Kan även tänka mig byte mot annan Citizen Chronomaster eller Grand Seiko med champagnefärgad tavla, eventuellt med pengar upp eller ner. Även Cartier tank quartz kan vara av intresse. Bytesvärdet sätter jag till 16.000 kr (nypris 294 000 yen = 21 858 sek).

F2F i Stockholm är att föredra, men kan även tänka mig att skicka klockan rek. Ingen retur.

IMG_3388.JPG
IMG_3384.JPG
IMG_3383.JPG
 
Senast ändrad:
Topp