• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The GTG to go to!

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Är det här man kör requests om vilka klockor som ska komma? Om någon har en IWC Aquatimer vore det väldigt trevligt om man kunde få kika på den :)
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Någon blir lycklig nu. Måste tyvärr lämna återbud, en god väns 40 års fest dök upp.
Ha det gött, kommer nästa gång.
 

meo_swe

Audemars
Min chef har tydligen bestämt att jag ska till Halmstad då, eller varfan det var. Så jag måste tyvärr lämna återbud :(
 

n1tro

Panerai
Tjeanea

Missat detta totalt - finns det platser kvar kommer jag otroligt gärna! Förra GTGn var ju fanemej det coolaste jag gjort på år och dar :D

Mvh!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Tyvärr skiter det sig för mig och min plats ställs härmed till förfogande.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Hade missat att det är val den helgen vilket innebär att jag jobbar, därmed ställs även min plats till förfogande. Det suger!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kommer inte kunna närvara, dock befinna mig i Stockholm 21-22e. Drar gärna en drink eller två den 21e. :)
 
Topp