• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

The Hodinkee Magazine

Morning,

Läste just att Hodinkee ger sig in i pappersmedia genom The Hodinkee Magazine som kommer släppas vartannat år. No brainer tänkte jag till en början trots det Hodinkee-hypade priset på 27 USD per nummer. Klickade på beställa-länken men kände då att jag måste sansa mig då frakten plussar ytterligare 15 USD på priset.

42 USD för ett coffee table-magazin!! Tvivlar inte på att Hodinkee-redaktionen har mycket att skriva om med det känns som att jag hellre köper KS Magazine när det kommer ut.

What say you?

wristshot.jpg

Det enda som är kul på Hodinkee är bilderna och talking watches.

Gissar att innehållet består av fina bilder på Tudor-klockor och en redaktion som hyllar.

Jag känner precis samma sak, det är bara bilderna och Talking Watches (som kommer ut på tok för sällan) som är något att ha. Tycker allt de har i sin shop är sjukt överprisat.

Känns som att tidskriften har - tiden - emot sig. Innehållet unikt material och bredda mot ett "livsstilsmagasin" - jag säger lycka till.

Kommer bli en riktig connoisseur tidning. Inte värt det. Håller med om att "Talking watches" är bland det bästa som kommit från Hodinkee. Skulle hellre spendera en slant på en KS tidning som kommer 1 gång i kvartalet och samanfattar det roligaste som diskutterats eller hänt på forumet och i världen. Hell jag skulle vara med på att skriva:)

Tillbaka
Topp