• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes The Ridge KORTHÅLLARE -Julklapp till dig själv?

Niclas

Basic
Pris
550
Returpolicy
Visst, är det inte vad som beskrivs så funkar retur samma dag som varan mottogs, men frakt åt bägge hållen är på köparens bekostnad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Enda prisbumpen, från 700, nu 550:-

Säljer en original The Ridge plånbok/korthållare i Titanium Gunmetal. Den är tillverkad av högkvalitativt titan och har en elegant design. Korthållaren är RFID-blockerad och kan hålla upp till 12 kort. Den har även en praktisk något repig pengaklips som går att monteras av. Korthållaren är begagnad men med nymonterat elastiskt band. Den levereras inte med gummisnodd för sedlar eftersom jag efterbeställt klipset. Ersättningsskruvar och mejsel medföljer.
Jag har upplevt missfärgning av hörnen på kreditkorten över tid om korthållaren förvaras i bakfickan (innerdelarna är av någon slags aluminium där eloxeringen kan färga kortens hörn). Alla bilderna är tagna härom dagen.
Troligtvis är jag för tung och sitter för mycket :)
Nypris var 120 EUR
Ev frakt tillkommer om inte den hämtas i NV Skåne
Bytes? Kom med förslag.
4C8A2F46-57D6-40FB-9DCD-3630985F6100.jpeg
36A5A36D-4432-4276-B495-19968FF919BF.jpeg
9F41D743-D255-4908-8ECD-6ECADCA59BCF.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp