• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

The uploaded image is too big

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
9074D596-8855-48C8-8D4E-80E9F6432822.png

Lösning på detta? Eftersom jag vill ha möjlighet att klippa mina bilder vill jag gärna fota mes 24MB istället för 14MB eller vad nu alternativet är.

Problemet är däremot att bilderna då blir för stora. Någon som har tips på lösning? Kanske någon komprimeringsapp? Jag lägger över bilderna direkt från minneskortet till iPhonen via en adapter.

Jag skaffade en app som heter Resize image där man kan förminska storleken på bilder. Tog första bästa så det finns säkert bättre appar för ändamålet, men den fixar biffen

Jag skaffade en app som heter Resize image där man kan förminska storleken på bilder. Tog första bästa så det finns säkert bättre appar för ändamålet, men den fixar biffen
Har det som program på datorn, minns att det medföljde massa roliga virus när jag laddade hem det. Ska testa, tack!

Tillbaka
Topp