• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Wolf of Wall Street Poster

sjobbe

Cartier
Promenerade över Värnhemstorget i Malmö imorse när postern för The Wolf of Wall Street fångade min blick.

Var tvungen att gå tillbaka för att knäppa en närbild på klockan som DiCaprio bär - varpå alla som står vid busshållplatsen kollar frågande på mig :D.

Tydligen så kan detta intresset framkalla konstigt beteende :). Har ni gjort något konstig och klockrelaterat?

Klockan i fråga såg först ut som en guldsub på jubilee, vid en närmare titt har jag inte koll.

oxo6YA0.jpg
 

Andreas_v_H

Breitling
Fan vad nöjd jag är att jag kollade om någon annan sett denna poster-fail innan jag själv lade upp en länk.... :)
Stod också och tog kort med mobilen. Miner runt omkring. "Varför plåtar han Leonardos skrev?"

Men en sak till: hela affischen är katastrofalt ful, med inklippta gubbar och pengar i fel storlekar och konstiga kanter. Tittar man på den i mer än 10 sekunder ser man hur illa allt sitter ihop (jepp jag jobbar med sånt).
Trist att en film med en budget på i runda slängar 100 miljoner dollar inte fixar en bättre affisch... :banghead:
 

Dykarsjuk

Omega
Konstigt o konstigt:) Men jag har väl stirrat på folks handleder tills dom bytt plats på bussen/vagnen. Har alltid svårt att se exakt vilken klocka folk har även om dom är nära... psykfall har dom väl garanterat tänkt:)
 
Topp