• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

There is nothing like that first Patek...

Whedda

Rolex
Hur toppar du den där? :)
Stort grattis till en fantastisk klocka!

Håller med om dina kommentarer om RobE, jag har alltid fått ett kanonbemötande oavsett vem jag pratat med hos dem.. om stora som små saker.

Förhoppningsvis behöver ja inte toppa det på ett bra tag ;)

För mig handlar det inte om att det måste vara värre. Nästa klocka kan lika gärna vara en kostymklocka från Chronographe Suisse för några tusen. Dock har Nautilus och en vintage Daytona varit mina två "Graaler" och nu fick jag möjligheten efter lång tid att köpa dem. Har egentligen inte lagt mig till med någon annan "graal" på flera år så ser inte något som kommer toppa på ett bra tag.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Wow! Den där är så jäkla grym! Din samling är verkligen imponerande!
Grattis eller vad man säger!:) Förstår du är nöjd!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Härligt se en nautilus på din handled, vet du suktat efter den i många år så ett stort grattis :)
Och vilken jävla klocka sen, perfektion är väll ett bra ord!
 

Calleb

Breitling
2-Faktor
Mkt fin klocka, finns med på min "Big five"-lista. Är, som någon tidigare skrev i tråden, en riktig ikon! GRATTIS
 

egbert

Panerai
Grattis! I sanning en klockornas klocka. Hoppas också få äga en någon gång innan man drar på sig träfracken.
 
Topp