Klart smidig kille att göra affärer med! Skickade direkt och skick precis som utlovat. Goodguy i mina ögon.
Köpte en samlarseiko av herren. Klockan i fint skick, snabb och smidig samt välpaketerad leverans. Mycket trevlig affär! John
Sålde precis till thetaliban och kan inget annat än hylla. Kanonkontakt och SNABB betalning. 100%-ig i min bok!
Gjorde ett smidigt byte över en väldigt trevlig lunch med thetaliban! Har inget negativt att säga väldigt trevlig snubbe att ha o göra med. 100% goodguy!
Köpte ett band av denna man. Skickades i ett kuvert och framme redan dagen efter att pengarna var överförda. Strålande affär.
Kan varmt rekomendera talibanen! Supertrevlig kille som jag köpte en IWC Ingy av F2F. Smidigt och enkelt. Tack!
Sålt en Rolex Day-Date f2f till Talibanen. Supersmidigt alltihop, från kontakt till betalning. Mycket trevlig och lätt att göra med. Rekommenderas!
Köpt utav denna herre! Hade en trevlig pratstund om klockor och fick känna på hans nya inköp. 100% goodguy och dealar gärna igen
GOODGUY! Den godaste talibanen jag träffat! Köpte guldklocka f2f, sjukt smidig och inga konstigheter. Kommer definitivt göra affär igen. Tack!
Köpt av talibanen! Supertrevlig och seriös. Bra beskrivning av klockan som överensstämmer med verkligheten till 100%. Hoppas det blir fler affärer i framtiden.
Fantastiskt trevlig herre, påpekades att krona kändes underlig när jag tittade på klocka, visade sig behöva service vilket talibanen var med och betalade på utan några problem. Good guy.
Köpte en iPhone av talibanen som i verkligheten inte var så mycket taliban. Lite gött tugg hanns med också. Gör gärna affär igen! 100% goodguy.
Gjort en affär med gode talibanen, stämmer bra med beskrivning och supersnabbt skickat! Superlative thetaliban officially certified.
Köpte en certina DS-1 av Thetaliban. Enkel och trevlig affär som avslutades med lite klocksnack, goodguy!
Gjorde klockbyte med Talibanen och fick en trevlig fikastund. Fick en fin klocka också. Kan rekommendera honom för framtida affärer. Goodguy!