• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Thorells Urhandel GBG

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Hade jag haft företag så hade jag inte gett en krona till någon som jag inte kände till, utan att jag hade fått varan och kontrollerat den.
 

jhm

Panerai
Troligen för att han bara är mellanhand och inte vill ligga ute med förmycket..


Känns ändå märkligt. Skickar man i så fall inte över hela summan till en betrodd mellanhand, som skall slutföra transaktionen åt en? Mellanhanden skall väl inte behöva ligga ute med egna pengar?! Men det är kanske så det går till i branschen. Kan inte uttala mig om det, bara yttra min egen förvåning. :)
 

b_hammock

Omega
Jag sa att jag inte kände mig bekväm med upplägget utan ville göra affären på annat sätt. Han va helt med på de noterna. För övrigt en väldigt trevlig kille! Så förmodligen för han över pengar till någon han litar på här i Sthlm och jag lämnar över klockan mot pengar till denne och den personen skickar klockan Jaganata
 

Frosse

Cartier
Är ju uppenbarligen många KS-profiler som ger honom tummen upp, vilket är betryggande. Känns samtidigt som att jag slår in öppna dörrar när jag säger inga pengar ingen klocka.
 
Topp