• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Three on three, dress watches under 20.000usd

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Länkar Hodinkee som jag oftast gör när det kommer nya, roliga och intressanta klipp. Som vanligt ett riktigt trevligt, den här gången lite längre inslag.
F.P Journe faller mig rakt i smaken! Vad tycker ni?


Pssssst... ett nytt avsnitt av talking watches har nyligen blivit inspelat också...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Ben Clymer är grymt duktig på att förmedla en känsla i deras videoinslag. Riktigt bra!

Klockorna är fantastiska och jag skulle verkligen vilja ha en. Det jag är fundersam på är väl om jag verkligen skulle bära den typen av klocka så ofta att 20k känns värt det. Här är problemet snarare mig själv än själva klockorna som är grymma i sin nisch.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Ben Clymer är grymt duktig på att förmedla en känsla i deras videoinslag. Riktigt bra!

Klockorna är fantastiska och jag skulle verkligen vilja ha en. Det jag är fundersam på är väl om jag verkligen skulle bära den typen av klocka så ofta att 20k känns värt det. Här är problemet snarare mig själv än själva klockorna som är grymma i sin nisch.

Det är ju inte så att du betalar 20k usd. Men förstår ditt resonemang oavsett.

Jag har funderat många gånger på en riktigt fet dressare. För mig faller det också på att jag inte hade burit den så ofta.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
VCn är min favorit bland de tre. Jag hade inte bangat att få bära en sådan. :rolleyes:
Frågan är bara om jag hade kunnat lägga 20k usd på en sådan klocka eller om jag hade tittat på något annat.
 

Sputniq

Panerai
Riktigt bra klipp som vanligt från Hodinkee. F.P'en var rätt schysst i med att den blev rätt allround medan VC'n var snyggast som dress. Hade dock inte sagt nej till Langen heller :D
 

paradis

Audemars
Alla tre mycket vackra. Tror att jag, ändå hade valt, A. Lange & Söhne ,deras modeller är otroligt vackra............:)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Härligt inslag!! Tack Aquaracer2 . Vilka makalösa klockor, kan inte välja någon som jag hellre hade haft än de andra. Finishen på urverken gör mig knäsvag!
 
Topp