• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tias.F

wwjbd

Omega
Jag har gjort affärer med Mattias. Sålde en Breitling till honom och det var en mycket smidig affär! Han är definitivt en good guy!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

Mykeys

Cartier
Köpt en Seiko Bellmatic och allt gick perfekt! Fin klocka, snabb leverans och allmänt trevlig att ha att göra med! Good guy!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Toppenkille att göra affärer med, snabb och tydlig kommunikation, betalning och leverans - 100% great goodguy!
 

inox

Cartier
Handlat av Tias, allt gick smidigt. Fin klocka, ackurat beskrivning, snabb leverans och allmänt trevlig i kontakten!
Good guy!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpt en Seiko sarx015 av Tias och det gick hur smidigt som helst. Beskrivningen av varan tyckte jag stämde väl överens med verkligheten, kort och gott allt gott!

Tack :)
 

Horomani

Breitling
Köpt en av Doxas 50år jubileumsmodeller, Sharkhunter 300. Beskrivning, paketering, kommunikation. Ja.. allt var perfekt.

En riktigt good guy helt enkelt!
 

80-talet

Cartier
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär på distans med @Tias.F. Väldigt smidigt, snabbt skickat o bra kommunicerat. Självklar GG och jag gör gärna affärer igen
 
Topp